Kızlar merhaba bebeğim doğduğundan beri meme reddi yaşıyoruz sağıp biberonla veriyorum. Regl oldum o yüzden sütümün tadı mı değişti bilmiyorum biberonu da reddediyor 7 saat boyunca aç durdu yine içmiyor en son çaresiz tadını mı beğenmiyor diye kesme şeker attım sütün içine hepsini içti. Ben ne yapıcam yaptığım yanlış biliyor.um doğal tadlandırıcı öneriniz var mı bu şekilde tatlıya alışırsa memeyi tamamen reddeder diye de korkuyorum ne yapıcam öneriniz var mı