annaco Elimden geldigince elbette 😊 Her uyandığında su vereceksiniz çünkü diger türlü bilinçaltı, nasılda 2. de mama gelecek diye beklentiye girip bebeginizin uyanmasına sebep olacak. 14 aylik bebek icin sadece 2 kez uyanmasi cok iyi aslında. Benim oglum belki 5-6 kez uyanırdı ama memeye de aşırı düşkündü o yuzden ozellikle ilk 1-2 gece babasi ilgilendi ki meme verilmeyecegini anlasin. Her uyandığında su verdi esim. Ayrica sadece memede uyuyan bir bebekti. Gece meme vermediğim icin önce pispisledik sonra yavastan onu da bıraktık. Gece eger su isterse uyanir, icer geri yatar kendi. Umarim yazdiklarim yardımcı olur size. Baska aklınıza takılan birsey olursa sorun lütfen 😊