Muallim27 Kızlar deprem bölgesindeyim eskisi kadar her yerde bir şeylere malesef ulaşım sağlayamıyoruz .Bebeğimin 6 aylık olmasına bir hafta felan kalmıştı 1 numara kalmamıştı 2 numara vardı ona geçtim ancak çocuk kıvranıyor sanki.Ne yapabilirim ?