Kızlar sipral taktırdım Ağustos da şimdi adet oldum zaten arada kanamam hiç bitmemişti şimdi adet oldum afedersiniz yatak çarşaf hep batıyor çok yoğun oluyorum böyle giderse iyice kansız kalacağım normal mi ne yapsam kontrole bir gittim ama tekrar mi gitsem