Herkese merhaba kızlar, 6 ay ücretli 1 sene ücretsiz izinden sonra oğlum 14 aylıkken işe başlamış olacağım ama beni düşündüren şeyler var hala emmek icin cok uyanıyo ve memede uyuyor dolayısıyla gece en az 5-6 kere uyanıp sabah nasıl kalkıp gidicem bilmiyorum veya gün icinde meme krizi tuttugu zaman nolucak:( annem bakıcı tutma ben bakıcam dedigi icin simdilik o sekilde ilerlicez ama oglum cok hareketli nasıl yetisicek bilmiyorum. Tecrübeli annelerden cevap bekliyorum napmalıyım👉🏻👈🏻🥺