_tuuggcce_ ben v tech aldım kameralı olanı çok memnun kaldım , çocuğun nefes alışını bile duyuyoruz kamera yüzüne dönülse, cızırtı falan da olmuyor, karanlijta gece görüşü de iyi. Modele baktım e bebekte vm3255 lcd , arada biraz indirim de oluyor ben %20 indirimle almıştım galiba