Melek3452 Betulyilmazzz bizde 14 aylik 5 gunluguz, gunde kac kez uyku yapiyo, biz tek uykuya dustuk, aksamda en gec 9 10 gibi yatar bazen gece bir kalkar, bazen iki, bazende deliksiz uyku yapar.
As-min Betulyilmazzz Uyutma şekline gelince ise; Ben her gece uyutmadan önce mutlaka banyo yaptırıyorum rahat uyusun diye. Yatağına uzatıyorum emzik kullanıyoruz emziğini veriyorum yanında oturuyorum uykuya dalıncaya kadar ağlasa da yanından ayrılmayın konuşarak ninni söyleyerek sakinleştirmeye çalışın ama kucağınıza almayın bekleyin bir süre sonra zaten kendi kendine uyumayı öğrenmiş olacaktır bu şekilde şimdi ben yatağına uzatıp odasından çıkıyorum kendi kendine uyuyor. Yaklaşık bir aydır bu şekildeyiz ve yavaş yavaş alıştı kendi kendine uyumaya diyebilirim. Tabii hala bazen başında oturup beklemem gerektiği zamanlarda oluyor ama daha kolay uyuyor
kubratd Melek3452 maşallah biz de 13 aylığız teke düşmek istiyor sanırım ama tek olunca da huzursuz oluyor. Bazen iki yapıyor. Gece sayamıyorum ve sürekli ağlayarak kalkıyor. Siz nasıl yaptınız 🤦🏻♀️💆🏻♀️
Betulyilmazzz Melek3452 ya ne güzel benim kızım maalesef uyku gerilemesine girdi sanırım. Normalde dediğiniz gibi iki uyku yapardı gündüz. Şimdi 6-7 saat uyanık kalıyor çok rahat. Uyuyor 1 saat sonra tekrar 6 saat en kötü uyumuyor. Döngüye girdik.. Gece uykusuna cik geç yatıyor gündüz ise geç kalkıyor.. Maşallah bu arada ❤
Melek3452 kubratd yaptgim ogle ahimli sahimli biseyim yok aslinda, aksam 3 4 satlige kapiya cikariz, park vs dolaniriz, eve gelince dusunu aldiririm, karnini uyutmdan bi yarim saat once doyururum. Odayi serin tutmaya calisirim Ama bazen, sapitiyo uykusu tabi.
As-min Ben daha yeni oturttum uyku düzenin bizde 14 aylık olmak üzereyiz. Yardımcı olayım sizlere ben çok araştırdım. Sizinkiler de aynı problem var mı bilmiyorum benim kızım geceleri çok sık uyanmaya başlamıştı uyutmuyordu yani aynı şekilde kendisi de uyuyamıyordu. Öncelikle memede uyuyorsa onu bırakmanız gerekiyor. Uyuma saati yaklaştığında emzirin ama uyumasın. Sonra yemek yediriyorum karnı tok olsun da gece rahat uyusun diye. Ama memede kesinlikle uyumasın yoksa sabaha kadar çok kez uyanıyor. Gece emzirmeyi zaten bırakmış olmanız gerekiyor 1 yaşını geçtiği için. Gece emzirmeyi zaten şu yüzden bırakmak gerekiyor çocuk gece memeye kalkarak uykusunu bölüyor ve bu da gelişimini olumsuz etkiliyor uykusu bölündüğü için. Gündüzde sabah uyandığında 2 saat sonra bir saatlik bir uyku uyuması gerekiyor. Ve akşama doğru bir saatlik bir uyku uyuması gerekiyor ama benim kızım iki uykuyu uzun zamandır tek uyku yapıyor. Saat 12′den 3′e kadar uyuyor bir daha uyumuyoruz o gün akşama kadar. Bu şekilde uykusunu düzenledim şükür rahatız şimdi şimdi. Ayrıca gündüz 3 saatten fazla uyursa gece çok sık uyanıyor. Daha fazla uyursa sizin uyandırmanız gerekiyor. Ve tabii ki gece karnının tok olduğundan emin olmanız gerekiyor. Çok zor bir durum anlıyorum İnşallah sizinki de düzene girer yardımcı olabilmişimdir sormak istediğiniz başka bir şey olursa yine sorabilirsiniz. Bir de gece 9.00 gibi uyutmaya çalışın
Betulyilmazzz As-min çok teşekkür ederim öncelikle uzun uzun yazmışsınız çok yardımcı oldunuz.. Uyutma saati 9 kalkma saati kaç olarak ayarlayalım ve kalkmazsa zorla kaldirayim mi ❤ gerçekten deneyimleriniz benim için çok önemli benim kızım gece çok geç yatıyor. Gündüz 2 uyku yapıyor bazen bazen de yapmıyor. Sürekli kesintili uyuyor. Gece de geç yatıyor ama günde gündüz uykusu toplam 2 saattir en fazla. 3 nadir oluyor ona rağmen geceye dek dayaniyor 😞
Betulyilmazzz As-min siz mükemmelsiniz.. Benim kızım alerjik bebek olduğu için maalesef çok huzursuzluk yaşıyordu yanımda yatırıyordum.. Şimdi beşiğine geçeceğim.. Nasıl yapayım diye kafamı kurcaliyordu cevap vermiş oldunuz ❤