Kızlar kızım 14 aylık. Kendisi alerjik bebekti. Şimdi hafifledi. Zar zor sütüm alerjik diyetinden kesile kesile 14 ay emdirdim. Emmesi artık bağımlılık haline geldi ve destek olarak gece beni kullanıyor. Gün içinde de hep emiyod ve yemek yemeyi reddediyor. Kıyamıyorum da. Bu durumda memeyi kessem mi sizce? Çok sütüm yok zaten arada çok doluyor onu emiyor. Bilemedim iki bebeğim memeden kesme çok farklı geliyor bana alışınca