Bana bazen her şey monoton geliyor.
Kalk, çocuğa yemek hazırla, yedir. Esin ise gitsin, evi topla, uyut, kitap oku, telefona bak.. Hep bu döngü. Gün içinde uzak yerde tek oturuyorum. Komşularim da yok.. Akşama dek geceye dek esimi bekliyorum. Gelince de evdeyiz çünki geç geliyor. Döngüden yoruldum artık öneri alabilir miyim