Kızlar bebeğim 7 ay 22 günlük ve hala gaz sıkıntısı tam anlamıyla bitmedi gün içerisinde gazdan ağladığı zamanlar oluyor ve karnı genel anlamda gurulduyor hala geçmemesi normal mi? Küçükken çok gazlı bi bebekti ilk 2 ay sürekli ağladı sonra giderek azaldı ama hala tam anlamıyla geçmedi