Bebeğim 9 buçuk aylık uyku düzeni var fakat geceleri uyanip saatlerce oturuyor bazen ağlıyor yada tırnaklarıyla boynumu kollarımı yoluyo gibi gibi. Bunu alışkanlık haline getirdi arttık. Evimiz küçük olduğu için beşik almamıştım yanımda yatıyordu fakat normal beşiktende dusebilcek kadar hareketli. Büyük beşikler varya hani oyun yatağı diye geçiriyor aslında büyük yiksek ondan almayı düşünüyorum sizce alisabikir mi.. bide diğer sorum da ilk yazdiklarim sizinkiler de oldu mu