atlas5454 Merhaba kızlar bebeğinize kavanoz mamaları benmari usulü ısıtıp mı kullanıyorsunuz arkasında kavonozların o şekilde yapılması gerektiği yazıyor ama çevremde birçok kişi ısıtmadan verdiklerini söylediler sizleride merak ediyorum 🫶
seizetheday atlas5454 ben de hep ısırmadan verdim ne veriyorsunuz ki ben genelde meyve püresi vs almıştım