Tesadüf dün kan tahlilinde bir değeri 90 diğeri 83 çıktı gastronoloji bölümüne gidin dedi çocuk doktoru başına gelen var mı dünden beri uyku uyumadım 😥 antibiyotik vermem çok zorda kalırsam calpol veriyorum zaten emzirmiyorum herhangi bitki çayı vs vermiyoruz topuk kanında hicbirseyi yoktu ki bu zamana kadar gittiğimiz hiçbir doktor bu testi asla yapmamis…neden olmuş olabilir bilmiyorum süreçten çok korkuyorum