Ben de joie tourist kullanıyorum oldukça memnunum. Arabanın ağırlığı 6 kg yakın tek elle açılıp kapanıyor.bebeğim kucağımdayken çok rahat açıp kapatıp omzuma asabiliyorum. Tek olumsuz yönü tentesi çok uzun değil güneşli olduğunda felan örtü atmak zorunda kalıyorum ama bunu bile bile almıştım ben