Kız kızım 69 günlük henüz ve yaklaşık 4-5 gündür idrarı kötü kokuyor sanki kaka yapmış gibi . Keskin yoğun bir koku. acaba üşüttü enfeksiyon mu kaptı başına gelen var mı? Daha önceden sigara kullanıyordum hamilelikte ve bir hafta öncesine kadar tek tük içtim. Bu ara biraz fazlalaştı. Acaba ondan kaynaklı koku olabilir mi . Şuan deprem bölgesine ailemin yanına geldim perşembe döneceğim kendi doktorumuza göstereceğim ama şuan en azından başına gelen gelem varsa fikir almak isterim