kivitoannesii Ya her gün 4-4:30 kalkıyor bıktım bazen beslenmek bazen keyfi olarak alarm gibi tekrar uyuyamıyorum mahvoldum artık 6,5 aylık
yanealakanealakaa kivitoannesii aynı durumdayız, diş sancısı yüzündendir. sakin olmayı deneyin bir şekilde yoksa gergin olunca insan daha daha geriliyo
Nafe kivitoannesii kızım saat başı uyanıp emiyor 3 aylık yenidoğan değil 🥲yoruldum yeminle bende uyumuyorum uyuduğumu anlayınca çığlık atıyor
ipeksim_3 Yalnız değilsin bacım 1 saat kucağımda salladım da geldim şimdi beşiğine koydum iyice dalmasını bekliyorum ama huniyi başıma geçirmeme çok az kaldı 🤯🤯
kivitoannesii ipeksim_3 ayağımda sallıyorum koyduum 3 kere üçünde de kalktı ben geçirdim huniyi çoktan
kivitoannesii yanealakanealakaa çok geriliyorum artık yansıtmaya başlıyorum benimki de can mahvoluyorum ya
kivitoannesii Eminecak tekrar yatıyorsa ne güzel ben 5 kere de kalkarım ama tekrar uyuması tek isteğim
Eminecak kivitoannesii bu saatte uyur geri ama sabah eşim işe giderken 7 de falan uyanirsa geri uyumaz bende o zaman deliriyorum cok erken diye
yanealakanealakaa kivitoannesii hak veriyorum, ben de o noktaya geliyorum ama eşim sakinleştirir. cidden çok zor
Nazfiruze kivitoannesii o koyunca uyandığında gelen cinnet perileri ayyyyyy.. bizde 8. Aydayız hala 2 aylık gibi saatte iki saatte bir uyanıyoruz ağlayarak çığlıkla yani noluyor anlamıyorum
Leylamoznur kivitoannesii canım eğer ağlayarak kalkmıyosa emzik ver pışpışla açlığa değil susuzluğa kalkıyolarmış suda verebilşrsin
yasacmalamalo kivitoannesii 25 aylık bizde 5 den ber ayaktayız bir saat ugrastım uyumadı otrma odasına getrdm valla
zck23012 kivitoannesii 7 ay 12 günlüğüz bende vallahi yeni uyuttum gece 3 19 da neden kalkar bir çocuk
Alparslanim1 kivitoannesii 7 ay olmamıza 5 gün var bizim de uyku eğitimi almamıza rağmen 1 haftadır 5 lerde kalkıyoruz atak falan mı bu zamanlarda acaba