Kızlar merhaba. 15 aylık bebeğim bi anda kusmaya başladı doktor midesini üşütmüş dedi iğne şurup birde toz yazdı iğne ve şurupların hiç bir etkisi olmadı tozuda suyla karıştırıp veriyorum onuda bir iki yudum içti başka içmiyor. 4 gündür geceleri sıfır uyku korkuyorum başka bişey mi var diye ne zmn geçer aceba kusma ve ishal.