Kızlar yorumlarınıza ihtiyacım vaar 🥺🤲🏼
34+4’te gebelik zehirlenmesinden dolayı erken doğum yaptım.
1400’e kadar düştü kilosu küvezde kaldı, şuan 2 kilo evimizdeyiz çok şükür. Küvezde ilk başta göbekten beslediler, sonra biberona geçtiler, hergün süt sağıp götürüyordum ve mama da veriyorlardı.
Kilosu düşük olduğundan emmek çok yorar kilo kaybeder dedi doktorumuz, mecbur bende evde sağıp biberonla veriyorum. Süt yetmediğinde mama veriyorum.
Ama o kadar vaktimi alıyor ki, yani 2-2 buçuk saate bir bebeğin beslenme saati geliyor, o uyanmadan ben sağım yapıyorum, içirmesiydi gazıydı beziydi uyumasıydı derken baya vakit geçiyor. Ha birde her seferinde sağdığım biberonunu falan kaynatıyorum derken tekrar süt içme saati geliyor ve ben hiç uyuyamıyorum. Aşırı uykusuz ve yorgun oluncada sütüm çoğalmıyor hiç. Hatta bebeğim küvezde kalırken bile daha çok geliyordu sütüm.
Şimdi arada göğsümü veriyorum biberona alışmasın diye, tutuyor şükür, 5 dk emziriyorum korkudan zayıflamasın yorulmasın diye. Arkasına sağdığım sütü veriyorum biberondan.
Kısacası hiç dinlenemiyorum ben. Doktorumuz geceleri sağma istersen mama ver sende uyu dinlen dedi. Ama 2-3 saate bir de göğüsün boşaltılması lazım süt olması için diyorlar. Napacağımı şaşırdım ben yaa, bu durumda da insan ister istemez stres de yapıyor o da etkiliyor sütü falan.
Aynı durumu yaşayan var mı acaba 🥺