Leyla0613 Selbiyavuz19 ben götürdüm çok memnun kaldım . Devam etmek çok isterdım ama aşırı pahalı. Bir zaman sonra tekrar götürmek istiyorum
sedaelif Selbiyavuz19 been ön görüşmeye gittim gayet iyi ve güzeldi ama aşırı pahalı bi yerdi çocuğu birebir özel eğitim alan arkadaşım bile okadar ödemiyor.
Selbiyavuz19 Leyla0613 bende gidip ön görüşme yaptım kayıt yaptıracağım 1 ay sonraya ne kadar denildi size bu arada kızım 1.5 yaşında
Leyla0613 Selbiyavuz19 bizde gittiğimiz de bir bucuk yasındaydı o zaman saatlik 600 tlydi şimdi zam yapılmıştır