Mercece12 Ay insanların kalbi taş olmuş. Hangi anne bile isteye keserki memeden. Ben de bebeğim tutamazdı memelerimden kan boşalırdı yine o acılarla emzirdim ki bırakmasın diye. Ama demekki olmayınca olmuyor. 6 ay emzirmişsin zaten tadını almışsın hiç değilse üzülme. Hem hiç emzirmeyenlerde var, annelik sadece bu değil