Barbekusos Trilece üstte kalsin. Benim şu an bir balkonum yok ama Allah nasip ederse 1 yıl içinde evimize geçtiğimizde olacak ve hayallerim var. Kuzine, kitaplık, çiçekler. Ahh bir gelse o günler sağ salimm
chicksmom Trilece Benim terasım 25 m2 geçen yıl taşındık ekonomik nedenlerden çok değişiklik yapamadık yan terasla aramıza çit ördürdük be balkon korkuluğunun da önüne çit ördürdük çiçeklerle filan dekore ettim aslında teras üstü açık olduğundan açılır kapanır tente ve bir de şömine yaptırmak istiyorum şuan öyle bir ekonomik imkan olmadığı için beklemede oturma takımı istiyorum o da 20-30 bin eski mutfak masamı kullanıyorum şimdilik allah herkese istediği gibi gönlüne göre nasip etsin 🌸
-Elcin- Trilece Balkonumda bu takım var. Yerdede çim halı var. Duvarlar falan boş. Başka dekorasyonu yok.
Trilece chicksmom ne güzel ger geniş inşallah sizde hayal ettiğiniz gibi dekore edersiniz, ben balkonumu camla kapattirdim çamaşır Makinem ve masa var sadece ama böyle sıcak bir ortam istiyorum kutu gibi küçük bir oda gibi bakalım inşallah bulurum bisiler