iremnursusan zorlamayın siz bebekle inatlaşma başlarsınız başaramazsın bu meme kavgasını hep onlar kazanacak çünkü. Farklı yöntemlerde emzirmeyi deneyin. Ayakta, yatarak, pilates topta vs. Yine almıyorsa aç değildir.🤷🏻♀️ Emin ol bir bebek açsa emmek için can atar. Benimde kızım sinirliyken ve uykusu çok varsa asla emmez onun sakinleştirdikten sonra memeyi teklif ederim. Uyumak istersede uyutur uykusunda emziririm. Bide sizin şu an emme süreniz gayet normal ve bu dk gittikçe düşecektir çünkü yavaş yavaş çene kasları ve emme refleksleri güçleniyor. Şimdi 15 dk emip doyduğu memeyi bi süre sonra 5 dk içinde emecek ve doyacaktır. Benim kızımda ilk zamanlar hep 15-18 dk arası emerdi şu an 3 ay 19 günlük 6 dk emiyor ve dilini vuruyor emmek istemiyor. Bizde Şu an 4. Ay atağı yaşıyoruz ve meme reddimiz var gün içinde bi çok kez teklif ediyorum ama asla almıyor sadece uyurken emzirebiliyorum. Bazende zorla geze geze , hoplaya zıplaya emzirmeye çalışıyorum. Çünkü aç ve emmek istemiyor. 6 saat boyunca emmediğini uyumadığını bilirim. Emse uyuyacak ama yok. Hayır ağlamıyorda aç bebek ağlar yani dimi. Demek aç değil diyip pes ediyorum uyuttuktan sonra emziriyorum🥲🫠