Anlasece Ek gıdaya yeni geçtik avokadoyu nasıl vermeliyim bilemedim. Ezip içerisine 1-2 damla zeytinyağı damlatıp mı vereyim
Serotoninhormonu Anlasece evet kesinlikle zeytinyağ olsun ilk tanışacağı için kabız yapmayan şeyler bile kabız yapıyor
kubraabozkurtt Anlasece ben elma rendeleyip veriyordum avokadolu ve yoğurt mis gibi ara öğün avokado sade tadı çok kötü
Nikita Anlasece direkt çatalla ezip veriyorum. Zaten yağ yerine kullanılan bir meyve. Eğer olmuş avokado veriyorsanız ezince tabakta beklemiş terayağ gibi yumuşacık oluyor. Bir şey katmanıza gerek yok. Kızım hiç kabız olmadı
iremakgl34 Anlasece İçine çok az koyabilirsin güzelce ezip sorun olacağını sanmıyorum hatta zeytinyağı da damlatabilirsin muz belki ilk başlarda kabızlık yaparsa diye dedim ama benim bebiste yapmadı çok şükür birazda ılık su koyardım daha yumuşak olması için
Asyabuse Avokadonun kendisi epey yağ barındırdığı için ben koymaya gerek duymamıştım yani hatta ishal yapar mı diye endişelenmiştim çünkü kabızlık hiç yaşamadık ek gıda öncesinde. Arkadaş yapabilir demiş bende koyayım bari her şeye artık
Ucansupurge Anlasece Harika olur. Yeni tanisacagi icin tadını bilmesi gerekli ilerleyen zamanda muz, yoğurt, yaban mersini, peynir gibi besinlerle karisirip verebilirsin
misall Yarısını vercem yarısınıda dger gün vercem de kalanı nasıl muhafaza etmek lazım jelatinlesem dolaba koysam bozulmaz degilmi
keremsmom78 misall dilimleyip buzlukta dondurabilirsiniz yarım saatte çözülüyor. Ama dilimleri birbirinden ayırıp dondurun sonra poşete koysrsanız daha kolay oluyor
keremsmom78 Anlasece benim bebeğim tek sevmedi zeytinyağının tadını da sevmiyor ben içime peynir muz katıp yediriyorum tadı çok güzel oluyor öyle deneyebilirsiniz. İlk başladığımda labne avokado muz yapıyordum çok lezzetli oluyordu şimdi süzme peynir ya da beyaz peynir katıyorum bir de ceviz çekip koyuyorum bi kaşık