nazl_tngr_ozkr21 Bebeğim 1 ay 2 haftalık aptamil mama aldım ve beneğimde hafif gaz yaptı gibi ama emin değilim ondan dolayımı diye benim gşbi düşünene var mı eğer varsa önere bileceğiniz mama var mı
Serotoninhormonu nazl_tngr_ozkr21 doktorunuza danışarak ilerleyin ben sırasıyla aptamil similac hipp bebelac en son sma mamada karar kıldım gaz yapmadı ama her bebek bir değil
aliarasguler nazl_tngr_ozkr21 evolvia,Bebelac, humana, bebivita kullandım en iyisi humana ve evolvia canım bizim memnun kaldığımız mamalar.
Kzmoglum nazl_tngr_ozkr21 aptamil kullandık ağzından içti alttan çıkardı dakikasında sonra sma ya geçtik hem kilo yaptı iyi oldu çok şükür gelişimi güzel 3 bucuk aylik
ezghpz Kzmoglum bizde aptamil kullanıyoruz yedikten sonra anında kakasını yapıyor daha doktora soramadım. Bu mamanın ona yaramadığını mı gösterir ?
Azra41 nazl_tngr_ozkr21 Doktoruma mama önerisi hangisinin olduğunu sordugum da bana asla mama markası vermedi :) deneyip goruceksin annesi demişti Bebelac asla kabul etmedi kızım sma kullaniyoruz. Bende ek gıdaya geçtikten sonra başladım ara ara veriyorum .
democann nazl_tngr_ozkr21 biz de bebelac gold aptamil ve bebelac normal olandan kullandıktan sonra sma comfort denedik ve gaz yapmadı en çok bebelac normal olan gaz yaptı.
BynBird nazl_tngr_ozkr21 4 farklı doktorun önerisiyle hipp Combiotic kullanmaya başladık ve aşırı derecede memnunum
Burcutopal nazl_tngr_ozkr21 aptamil cok sekerli biz sma kullaniyoruz doktorumuzun tavsiyesiyle anne sutune yakın bir mama ve bizimde gaz sorunumuz çoktu smayla son buldu sukur hazmi cok kolay bir mama
gly57 nazl_tngr_ozkr21 aptamil bir numaralı gaz yapan mama. ben evolvia kullanıyorum. 2 numaraya geçeceğiz ay sonu
Funndaa gly57 her bebek bir degil ben evolviadan aptamile gectim evolvia asla iyi gelmedi ictigi gibi geri kusuyordu tuvaletini fitillerle yapıyordu gaz problemi yapti aptamil conformil de asla oyle bi sıkıntı yasamadim
sweetbabyy nazl_tngr_ozkr21 aptamil kullanıyorum çok memnunum , her bebek farklı ama deneme yoluyla bulabilirsiniz
Buket0928 nazl_tngr_ozkr21 biz dogdugundan beri bebelac gold kullaniyoruz. Hic gaz problemi yasamadik cok sukur deneyebilirsiniz isterseniz
esesturk nazl_tngr_ozkr21 aptamil çok gaz yaptı bizde dr tavsiye etmedi bebelac gold tavsiye ettik 6.5 aylık devam ediyoruz. Sadece bebelac olanıda arada kullandık bir fark yok gibi ama çıkartıyordu onu
ArvenMom nazl_tngr_ozkr21 aptamil kızımın bağırsak florasını bozdu ve mukuslu kakaya döndü doktor değiştirdi bi çok mama kullandık ilk defa bu mama da yaşadık şimdi golden goat kullanıyoruz