Almiloss 1 ay 14 günlük bebeğim tam ama her emzirmeden sonra peynir kesiği gibi pütürlü kusuyor hep bir akrabam üşütmüş dedi internetten baktım ama normal olduğu yazıyor tecrübeli anneler bilginiz var mı acaba normal mi sadece anne sütüyle besleniyor
Kuzularinanasi Almiloss aksine sutunuzun yaradigi ve doydugu anlamina geliyor o sekilde fazlasini cikariyor.benim buyuk kizimda oyleydi kilo alimlari cok iyiydi oyuzden biliyorum.
Beraninannesii Almiloss 15 aylık oğlum hala kusuyor ve doktor doktor gezdirdim çocuğu hiç bir sorunu yok ciğerlerine felanda bakıldı normal bir durum annem hep yediği yarıyor ondan kusuyor derdi emerkende mama içerken de kustu hep
Mferideb Almiloss fazlasını kusuyor bide mutlaka gazını cıkartıp sonrasında emzirin 🥲 akraba değil akbaba sanırım o 😒😒😒
Fulihkn Almiloss gayet normal canım yarıyo sütünüz. Kusmayan bebek yoktur. Fışkırır tarzda kusmalar tehlikelidir ama çökelek gibi kusmasında problem olmaz rahat olun. Çok bilmiş akrabalara inanmayın çok biliyolar madem doktor olsalardı ya
Htcypc Almiloss doktorumuz bunun normal olduğunu hatta bazi bebeklerin yasina kadar bu durumu yaşadığıni söylemişti. Fışkırır vaziyette kusmuyorsa kormkmayin emdiginin fazlasını cikariyor
Ozgenizz Almiloss fazlalığını çıkartıyor annesi doyduğuna işaret güzel besleniyor maşallah üşüyen bebeğin kusmuğu ekşi kokulu olur iyi araştırsın akrabalarınız herşeye maydanoz olmasınlar
nrslkvnc Almiloss bizim 2 ay 11 günlük doktora sorduk fizyolojik reflü dedi. Besleme sonrası 10-15 dk dik tutun dedi sıkıntı olmaz. Bir de günde 4 ten az ise normal dedi.