Kızlar doğumdan beri herşey geldi başıma diş ağrısı, uçuk, ishal şimdi de dolama denen birşey çıktı parmağımda bunu bilen var mı eski usul yapılan bir yöntem var mı doktora gittim iki antibiyotik iki krem yazdı bir hafta kullandım geçmedi yarın tekrar gıdecem artık bu hastalıklar psikolajimi çok bozdu doğumdan beri 3 4 kutu antibiyotik içtim nerdeyse hiç ilaç sevmeyen biriyim ama hastalıklarım hep ağır olmaya başladı çok aşırı canım sıkılıyor 😣😭