Geçen sene almıştım eşimin görevi nedeniyle doğudaydık ve yeni doğum yaptığım için hastaneye giderken giyiyordum pek dışarı çıkamazdım 2000 TL’den satıyorum şu an bı elbise parası pazarlık payı olur tabiki
Tuğba’nın montlarınin 3 4 binden aşağı düşeceğine inanmıyorum

