Minikkus-34 oğlumda kas hastalığı şüphesi var. Bazı kas hastalıklarında da narkoz verildiğinde ölüm riski oluyormuş. Ameliyat olmamız için Bi tane panzehir gerekli masadan kalkabilmesi için onun raporunu çıkartmak bile ayları buluyormus. Nöroloji ameliyata ancak bu şekilde onay verdi. Sahsen oğlumun kas hastası olup olmadığı netlesmedigi için vücuduna bu panzehirin girmesini istemiyorum. Aralık gibi gideceğiz gerekli testler yapılacak kas hastası olup olmadığı netleşecek. Eğer hastalık varsa ilacın raporunu çıkartmak için uğraşacağım.