Zulsicey gece gündüz ayrımını bilmedikleri için bolca uyurlar kendi adıma konuşayım 4-5 saat uyuduktan sonra kalkardı emzirip yine uyuturdum gündüz daha çok uyuyordu ayrı konu 😅 zamanla işler sarpa sarıyor bacım uyurken bırak uyusun altı temiz olsun karnı tok olsun yeter ilk ay mecbur uyandırırdık ama şimdi uyur artık sen de uyu dinlen