ozgeAK06 Bebeğim de kansızlık sorunu var ek gıdaya geçtik ama çok bişi yemiyor kansızlığa iyi gelecek birşeyler önerir misiniz canım annelerim tecrübelerinize ihtiyacım var ❤️
Guneyinannesii ozgeAK06 benim de aynı durumdaydı demiri düşük çıktı , sidefer kullanıyorduk onu ferrasanol e çevirdik. Sabahları yumurta, mutlaka et balık tavuk gibi proteinli gıdalar yeşil yapraklı sebzeler ve yeşil mercimek almalı
Meczupanne ozgeAK06 kızım doğdu doğalı demiri düşük, ocean kullanıyorum, iştah açıcı olarak zinco kullanıyorum şuan 14 aylık daha yeni yeni kilo almaya başladı çocuk