Her insanın yanında zaten var o varlıklardan ve zararsizlar onlarda sizden korkuyor. Sadece banyoya gidince çabuk çıkın yatsı namazından sonra dışarı çıkmayın genelde geceleri çıkarlar ve çöp konteynirlerin yanında geçmeyin gecelri onların yuvaları orası ,incir ağacını altı falan