13 aylık 2 gündür uyku uyumuyoruz sürekli ağlıyor 4 köpek dişide kabarmış ishal yüksek ateş hepsi var en son yenidoğan dönemimde bu kadar uykusuz kalmıştım ne dr gittik diş ateş yapmaz dedi antibiyotik verdi iki gündür onuda kullanıyorum ne kadar sürer bu daha lütfen bilgisi olanlar yazsın