Merhaba anneler bebeğimin sol böbreğinde genişleme tespit edildi. Doktor yarın tekrar usg istedi. Biliyorum ameliyatla geçecek bir şey ama bebeğimin anestezi alerjisi var geçen yoğun bakımda kaldı bundan dolayı :( bu duruma gelmek istemiyorum ne olursunuz bizim için dua eder misiniz ? Yarın güzel sonuç alalım adı Kutay meleğimin.. iyi geceler ..