Linamoms__ kuzum Öncelikle rutin oluştur..akşam 10 dedin mi yatır..evet,uyumayacak..ama devamlı aynı saatlerde uyutmaya başla..ağlayacak,zırlayacak,zorlayacak,inat edecek amaaaa 1-2 haftaya kalmaz tam alıştırdığın saatlerde uykusu gelmeye başlayacak bilinç altı ile..mesela gündüz saatlerini iyi ayarla..öğle sonu tam 2 de (14:00)uyutmayı alıştır.. sonra ikindin 5-6 gibi bir daha uyut(2 uyku yaptığı için)…sonra akşam tam 10 ta pışpışla😎akşam olduğunda heryer sessiz,karanlık olsun(düzen oturana kadar)..gündüz ise sesli ve ışıklı ortam..tabi düzeni kurduktan sonra akşamları arada sesli ortamda uyut ki ileride sana da ona da kolaylık olup bir yere gittiğinizde sesli ortamdada uyumuş olsun..yok hiçbiri olmazsa uyku eğitmi almanızın tamm zamanı,14 gün gibi bir uyku eğitimi süreci var ve sizi yönlendiririm bir arkadaşıma 🥰si dediklerimi yapmaya başlayın hemen…ama evladım zorluyor,ay ağlamasına dayanamıyorum demeyin,heöen alışır o..kesin net tavırlı olun,kesin bir eğitim verdiğinizi gösterirseniz bebeğiniz asla inatlaşamaz sizinle😁kızım 2.5 yaşında ve uyku konusunda asla sıkıntı çıkmadı bu yazdıklarımı yaptığımdan beri..o rahat ben rahat miss🦋