Busra-mehmet15 Kızlar emzirdikten sonra göğsüm yumuşuyor baya sonra bi sızı başlıyor biraz sürüyor ama geçiyor sonra sizce neden benim gibi olan var mı mastit değil ama göğüsüm boş çünkü
bademli_puding Busra-mehmet15 benimde genelde göğsüm sızladığında bebeğim uyanıyor alarm gibi bazen sızladığında oğlum uyanır şimdi acıkmış diyorum çok geçmeden uyanıyor 😊
Artemiss_ Busra-mehmet15 zamanla geçiyor canım o süt doluyor. Geçince de meme terbiye oldu derler 😅 hem sızısı hem de süt akması geçiyor zamanla 😊
-merak- Benim canım birşey çekmişti buna benzer birşey oldu sürekli sızladı yedim geçti 😊 şimdi kokusunu duyduğumu alıp yiyorum
Smha Süt doluyor canım hatta bazen boş dolmadigini hissettiginde bebeğinin ağzına degdir çek tekrar sızlar dolmaya başlar tetiklermis süt kanalını salya