Kızlar istanbul’da oturuyoruz.
2 yaşında sağlık ocağında hepatitA Aşısı oluyor biliyorsunuz.kızım 2 yaşını doldurmadan önce hemşiremize sormuştum ne zaman gelelim diye. Kendisi haber vereceğini söyledi. 2 hafta önce 2.yaş günü geçti. Bu süreçte 1-2 kez daha sordum aşı yok dedi.
Bu arada hemşiremiz dünya tatlısı ve her şeyi titizlikle takip eden bir hemşire.Sürekli arar yapılması gereken şeyleri hatırlatır filan.
Geçen gün tekrar sordum “ aşılarda sıkıntı var. Ben gelince haber vereceğim” dedi.
Özeldeki doktorumuza sordum ve aşıyı parayla sipariş ettirdik.Haftaya yaptıracağız.
Böyle bir durum yaşayan var mı ? Ağustos ayında 2 yaş aşısı olup , yaptırmayan var mı merak ettim 🙏🏻