Bende 8 aylıkken başladım. Daha 1 hafta oluyor bebeğime eşim bakıyor. Biberon almıyor sütü kaşıkla bile içmiyor. Sabah yumurta sarısı veriyor uyumadan önce sütü muzla karıştırıp kaşıkla yediriyor. Öğleden sonraki uykusunda yoğurt yada çorba veriyor. En çok zorumuza giden süt içmemesi oldu 😥 onun dışında iş yeri de çok zorluyor bir kere sağmaya gidiyorum ve saat 3te çıkıyorum diye göze batıyorum.