Zhlllll Oğlunuz ile iletişiminiz nasıl kalabalık ortamlara giriyor musunuz? Bana göre bunlar çok ama çok önemli şeyler, oğlumla inanın doğduğu günden itibaren o kadar çok konuşuyoruz ki. Şuan 16 aylık dün ilk defa anne mama dedi şok oldum. Anne ve mama diyor ama ilk defa anne mama dedi. Çok fazla konuşuyoruz yaptığım herşeyi anlatıyorum, mesela mutfaktayız bulaşıkları yerleştiriyorum oğlum bak tabağı koyuyorum bardağı koyuyorum diyorum. Ya da oğlum tabağı bardağı bana uzatır mısın diyorum. Dün eşim tornavida ile kapı kolunu yapıyordu yanına gitti, oğlum bak kapıyı tamir ediyorum dedi ardından elinden alıp aynı şekilde kapı kolunu tamir etmeye çalıştı. Aklınıza gelebilecek herşeyi oğluma anlatarak günümü geçiriyorum mesela,çokta etkili olduğunu düşünüyorum