ASİRİ HASSAS İCERİK.. ETKİLENECEK OLANLAR LUTFEN OKUMASİN. OZELLİKLE YENİ DOGUM YAPMİS LOHUSA ANNELERİM !!!!!
Arkadaşlar arkadaşımın bebeği 10 buçuk aylık ve dünya tatlısı. Bazada yatirirken cam acıkmış ve çocuk yaklaşık 8 metre yükseklikten kafa üstü yere çakılmış çok kötü durumda ve kafası mosmor davul gibi kafa üstü çakılmış minicik bedeni bal yüzlü deniz efem. 4 gündür beyin kanaması geciriyir ve yoğun bakımda. Benim bebeğim de 1 yaşında. Çok samimi degilsekte sanal arkadaşımdı sürekli konuşurduk. Sanırım psikolojim bozukdu ve kafayı yemek üzereyim sürekli ağlıyorum o annenin yerine kendimi koyuyorum. Allah rızası için dua edelim hala yaşam mücadelesi veriyor. Doktorlar herşeye hazır olun demis bı umut yok hic. Sürekli kendimi arkadasimin yerine koyup senaryoya kendi bebeğimi koyup kafayı yiyorum. Bebeği çok seviyordum o masum yüzü kafası davul gibi. Fotoğrafı gözümün önünden gitmiyor. Lütfen çok DİKKATLİ OLUN. Yaz aylarindayiz cam kapular bı anlık gafletle ihmalle herşey olabilir. Rabbim kimseyi evladiyla sinamasin sizlerle sohbet etmek istedim. Dua istemek derdimi paylaşmak istedim. Hiç iyi değilim. Ben böyle ağlarken git ki o anne kendini parcaliyordur. Minicik bedeni buz tutmuş… Deli olucam kafayı yedim Allah’ım sabır ver yarabbim kurban olduğum Allah’ım sen biz anneleri evlatlariyla sınama. Bizlere evlat acısını yaşatma. Oğlumun tırnağını keserken ete değdi ve minicik kanadı oda çok ağladı. Bende ağladım nasıl canını acittim diye. Bide o annenin hsileri feryatlari yakarislari. Sizleri de korkutup uzduysem hakkınızı helal edin. Ama Allah rızası için lütfen lütfen lütfen çok dikkat edin. Çocuğunuzdan sonra uyanmayin. Camlarda korkuluk olsa dahi uzak tutun. Balkona korkuluk alın yüksekte yatirmayin nolur nolur nolur ….