Merhaba anneler annem için çok üzülüyorum 1 haftadır sol böbrek tarafında ağrı olduğunu söylüyor böbreğinde bir sıkıntı çıkmamış çok şükür , kan tahlili de yaptırdı o da temiz . Ama neden ağrıyor bilmiyorum ve çok üzülüyorum daha önce böyle bir şeyi duyan var mı ağrı sağlanıyor sancı gibi diyor . Yarın yine hastaneye gidecek . Umarım iyidir babamı kaybettim, annemi de kaybet istemiyorum 😰 klimada üşüttüğünden beri ağrıyor diyor klimadan mı kaynaklı yoksa başka bişey mi bilmiyorum 😥