mandalinaaski bugün özele cildiyeye gittim doktor bakar bakmaz böcek veya sinek ısırmış ona alerji oluşmuş dedi avuç içlerimin içi kollarım bacaklarım ayaklarım sivilce dolu ve kaşınıyorlar acıyolar sonrada ilk kez böyle bişey yaşıyorum uyuz olmasından çok korktum doktora da söyledim uyuz değildir dimi diye hayır alerji dedi ona yönelik hap vs verdi