Kızlar yarın itibariyle işe dönüyorum tekrar. Öğretmenim, şubatta başlamıştım ama az ders verdiler tatil oldu falan geçti bi şekilde. Oğlum şimdi 21 aylık bütün yaz dip dibeydik iyice alıştık. Nasıl tekrar ayrı kalacağız gözümde büyüyor. Annem bakıyor sağolsun her sabah giderken ona bırakıyorum seviyor da orayı ama içim pır pır çok üzgünüm. Keşke bebeklerimizi bırakıp işe gitmek zorunda olmasak. Soru da değil aslında dertlemek istedim ama illaki aynı durumda olanlar vardır konuşalım mı biraz