Basura en iyi krem ANESTOL hemen alıp kullanmanı tavsiye ederim inan bana aşırı derece de rahatlatıyor yıllardır bu sıkıntıyı çekiyorum basur var içte çatlaklık var bazen sancıyor oopomun üstüne oturtamıyorum bu krem beni kurtarıyor istersen eczaneye sorabilirsin çok araştırdım en iyisi bu ilk kullanımda rahatlamayı uyuşması hissedeceksin