Anonim01 ah alasını yasadım onun 9 aylık olduk biz hala yine gazı var ama tabi çok çok şükür iyi 6 ayı doldurduktan sonra alışıyor vucudu biraz daha sabır sürekli bacak hareketi yaptırın her aklınıza geldiginde ılık duş gaz damlalarıyla hafifliyor bende yatarak emziriyodu hala öyle devam ediyorum vucut alışacak Allah kolaylık versin