Bebeğim 42 günlük gözyaşı kanalı tıkalıymış damla kullanıyoruz kar etmedi doktor masaj yap dedi masajı yaptım daha fazla sulanma çapaklanma oldu masajdan önce o kadar değildi normal mi acaba bilen var mı ılık su ve temiz pamukla siliyorum damlasını damlatıp masajını yapıyorum ama yok bir değişiklik yaşayanlar nolur yardım edin