Benim doğumdan sonra çoğu gitmişti zaten. İki hafta sonra da korse takmaya başladım. Şuan çok az kaldı inşallah o da gider. Zaten hamileliğimde karnım çok çıkmamıştı iç karnım geniş herkesin yapısına bağlı kimininki kalıyor 1 sene boyunca kimininki 1 aya geçiyor