CerenAyza 7 aylık oldu bebeğim. Meyve suyu veya ıhlamur içiren var mı? Meyve suyunu nasıl yapıyorsunuz, cam rende yapıp suyunu süzerek mi meyve sıkacağı mı kullanıyorsunuz? İçecek olarak başka ne verebilirim öneriniz varsa bekliyorumm
Mothertwins CerenAyza Bende Ihlamur bir kere yaptım beğenmedi havuç suyu elma suyu meyve sıkacağında sıkıp azda olsa vermeye çalışıyorum 😊