Arkadaşlar oğlum 4.5 aylık neredeyse. Şu bir kaç gündür aşırı huysuz. Emziremiyorum resmen sütyenimi çekip geriye doğru atıyor ki tarif edemem. Emzirmek için aldığımda öyle bir ağlıyor ki sanki birisi bu çocuğa işkence ediyor dersiniz. Biberon ile mama verdiğim de maşallah yiyor. Biberonu çekip emzirince emiyor da ama oda var. Anlamıyorum ya ne yapacağım fikir verin lütfen