Elanur-mehmetaliannesi dmllg bizde ataktayiz huysuz mızmız kucak hep. Keyifliyjen çok iyi çığlık atıyor sesli gülüşleri başladı tanıdığına hemen gülüyor yabancida aglio. Atak uykumuzu bozdu gece duzenliydi onu da bozdu. Meme reddimiz var ara ara. (4 ay 10 günlük)
piremsesssannesi dmllg 4 ay 11 günlük kızım hiçbirşeyden memnun değil kucağıma aşınca ağlıyordu şimdi inmez istemiyor meme reddi yapıyor uykuya dalmada geceleri zorluk yaşıyor yani tüm aksilikler var şuan da atak diyip geçecek ümidiyle bekliyorum bu günleri
Zeyneppppp dmllg bizim atagij bitmesi son 1 gün kaldı . Çok zorladığı günler oldu ama Allah’tan her gün aynı değildi . Allah yardımcınız olsun
Elvinimm dmllg 4 ay 10 günlük olduk şimdi 4 gundur huysuzluk mizmizlik meme reddi uykudan çığlık atarak aglayarak uyanma surekli el agizda ne ararsan var maşallah bugun ilk defa oturdum ve rahatca emdi uyku düzeni hep bozuldu ağlamaktan sesi kısılmış
sehpayacarpanserceparmak_ 4ay 24gunluguz bu atak ne zaman bitecek allah askina 2aylik bebeyken bile gece uyanmayan cocuk 2saate bir uyaniyor