Prensesannesii44 aylizinannesiii büyük ihtimalle öyle arkadaşlarımda bı kaç büyük ürün almıştı 8 günde gelmişti
aylizinannesiii EmirAsaf44 V10 aldım hem bütçemize uygun geldi hem ışıklı istemedim her süpürüşte psikolojim bozulur akşama kadar süpürmek isterim bu sefer
hayalperest2310 aylizinannesiii yani ne desem bilemedim normalde çok hızlı bebek arabası almıştık ilkinde kargo kayıplarda yine verdik yine yok maalesef şikayet ettik bizde bir aydır bebek arabası bekliyoruz en son eşimle çarşıdan alalım dedik
papatya_1125 aylizinannesiii bj firmayı biliyorum. Aslında teslimat gecikmez pek.eğer oturduğunuz yer güzergah dışı degilse
aylizinannesiii Petitoos 14 günde ben bekleyeceğim gibi duruyor çünkü daha merkeze dağıtıma bile gitmemiş depolarinda tutuyorlar öyle
Minel-inannesi aylizinannesiii bizim buraya sendeo teslimatlari 15gunde 1 felan oluyo. Cok yaygin kullanilmiyo henuz.
aylizinannesiii Minel-inannesi burda hergun palet indiriyorlar kargo paleti depoları var gittim hatta ana depodan bir türlü gelemedi ne hikmetse
izd aylizinannesiii ben bugüne dek alışverişlerimde hep memnun kaldım, hızlarından, elemanların saygınlığından falan.. dilerim sadece tek seferlik sorundur, kolaylıklar dilerim
aylizinannesiii Pengu valla bugün aradım daha ana depodan ilçeye bile gelmemiş depolarında bekletiyorlar ürünümü
birtosbikannesi aylizinannesiii cok iyi bi kargo sikayet etmeyin bence trendyoldanda sipariş verince bazen sendeo getirio bugün versem yarin getirir
Birmayismeselesi aylizinannesiii Nereden sipariş verdiniz? Ben dysonun kendi sitesinden verdiğimde kolaygelsin diye bir firma getirmişti. Sendeo maalesef bazen biraz geciktiriyor
aylizinannesiii Birmayismeselesi Dyson kendi sitesinden sipariş verdim Dysonıda aradım sendeoyla iletişim kurucaz ariycaz dedi hala arayan gelen giden yok
Zeliff aylizinannesiii şu aralar en güvenli kargo şirketi neredeyse. Merak etmeyin getirirler☺️ benimde birkaç siparişim oraya verilmişti dağıtıma çıkınca aradılar sizin sokağınızdayız evdemisiniz diye. Evde değilsem güvendiğim bir adres vermemi istediler. Araya haftasonu girdiğinden geç kalmışta olabilir.
-_-hUysUzvetatlikadin aylizinannesiii sendeo iyi aslında ama şöyle birşey var sipariş hangi saat diliminde onların eline ulaştı ? Mesela gece gibi verildiyse artık nasıl bi sistemleri varsa zamanında hatta bazen erken geliyor ama öğle vakti gibiyse geç geliyor bende çok kez denk geldim
aylizinannesiii -_-hUysUzvetatlikadin araya haftsonu girdi diyorlar ama ana depodan daha ilçeye dağıtım bile olmamış ana depoda ürün hala